Partnerships
Partnerships

Partnerships

Naast ruim 90 eigen vestigingen en meer dan 200 mobiele voertuigen werkt Euromaster samen met partners. Als partnervestiging van Euromaster lift je mee op het succes van een sterk merk met landelijke naamsbekendheid en het bijbehorende klantennetwerk. Je draait mee in landelijke marketingcampagnes, waarin je van alle offline en online middelen wordt voorzien om de campagnes tot een succes te brengen. Euromaster biedt twee soorten partnerships aan, namelijk: Euromaster Lease Service Point en Euromaster Partner overeenkomst.

Euromaster Lease Service Point

Ben je op zoek naar een ‘shop-in-shop’ Euromaster samenwerking binnen je eigen onderneming, dan is een Euromaster Lease Service Point wellicht wat je zoekt. Een Euromaster Lease Service Point voert de tweejaarlijkse seizoenswissels uit voor de leasemaatschappijen en B2B relaties waar Euromaster een overeenkomst mee heeft. Ook zorg je voor de opslag van de afkomende winter- of zomerbanden. Daarnaast ontvang je leaserijders voor het vervangen van slijtagebanden. 

Het gehele proces wordt volledig gestuurd vanuit het Euromaster Customer Service Center, van afspraak tot de levering van de banden en de facturatie. Aan onze partners vervolgens de taak om de daadwerkelijke uitvoering van de werkzaamheden tot een succes te brengen.

Euromaster Partner overeenkomst 

Wil je naast de bovengenoemde leasewissels ook services bieden die bijdragen aan een optimaal rijcomfort, dan is de ‘Euromaster Partner overeenkomst’ de beste optie voor jou. Door middel van de Euromaster Partner overeenkomst bied je de diensten aan die Euromaster biedt voor voertuigen tot 3.500 kg ook. Dit doe je als ‘shop-in-shop’ partner van Euromaster. Dit houdt in dat je banden- en niet complex auto-onderhoud kunt uitvoeren aan alle merken en typen auto’s. Daarbij lift je mee op het succes van de Euromaster marketingcampagnes en ben je aangesloten op de Euromaster Webwinkel. Bij elk bezoek van een klant voer je een Mastercheck uit, waarbij je puntsgewijs de belangrijkste punten van auto naloopt en je de klant wijst op de eventuele aandachtpunten van zijn of haar auto. Zo zorgen we ervoor dat de klant zich prettig voelt en graag terugkomt.

Meer informatie?

Wil je graag meer informatie over één van de Partnerships die Euromaster te bieden heeft? Neem dan contact op met Dick de Goey (Manager Partnerships Network) via e-mailadres dick.de.goey@euromaster.com of Gerard Gerritsen (Operationeel Manager Partnerships Network) via e-mailadres gerard.gerritsen@euromaster.com. Bellen kan ook naar nummer 0570-679790.