Zakelijk

Euromaster en Soleo Contact Centers slaan de ‘banden’ ineen!

De winter is in aantocht. Dat betekent tijd voor winterbanden. Veel klanten van Euromaster hebben het gemak van de online afspraak ontdekt. Toch blijft persoonlijk contact belangrijk. Om ervoor te zorgen dat de medewerkers op de Euromaster service centers zich kunnen blijven focussen op de klant in de vestiging, zorgt Euromaster er met Soleo Contact Centers voor dat de tienduizenden telefoontjes voor de bandenwisselafspraak vriendelijk en professioneel opgevangen worden.

De samenwerking met Soleo Contact Centers bestaat sinds september, maar is nu al een succes. In de eerste maand van de samenwerking heeft Soleo al meer dan 20.000 telefoontjes beantwoord. De klanten van Euromaster worden vriendelijk en professioneel te woord gestaan en de agenda’s van de Euromaster service centers stromen vol met bandenwisselafspraken. De echte proef komt wanneer de eerste sneeuwvlokken zullen vallen. Dan willen de Nederlandse leaserijder en particuliere berijder massaal op een zo kort mogelijke termijn winterbanden onder de auto. Beide partijen zijn vol vertrouwen dat alles klaar staat voor de grote drukte van de winter

  Euromaster-Soleo

Vlnr: Jeroen Maas (Procurement Director Euromaster), Edo Wiggers (Leasing Director
Euromaster), Alco Bosch (Directeur Soleo)